24x7 FortiCare - licencja do FortiGate-100F — 1 rok
- Kod producenta:
- FC-10-F100F-247-02-12
- Kod Arkanet:
- P280
- Typ produktu: Cyfrowy
- Branża: ogólna
- Rodzaj licencji: nowa licencja
Opis
Wsparcie techniczne (licencja) dla FortiGate-100F
FortiCare pomagaja firmom pomyślnie osiągnąć ich początkowe i bieżące cele, oferując elastyczny zestaw wsparcia i ofert operacyjnych, które spełniają potrzeby każdej organizacji — od najmniejszej do największej. Usługi FortiCare obsługują całą sieć Fortinet Security Fabric, co zapewnia multidyscyplinarne wsparcie i jedno źródło do rozwiązywania problemów.
Usługi FortiCare obejmują:
- Wsparcie na żądanie
Obejmuje to usługę ASE FortiCare (Advanced Support Engineer), która zapewnia bezpośredni dostęp do najlepszych zasobów pomocy technicznej. Usługi RMA Premium zapewniają przyspieszoną dostawę i opcjonalną pomoc na miejscu w przypadku konieczności wymiany sprzętu. Usługa Fortinet Secure RMA wspiera klientów, którzy nie mogą zwrócić wymienionego sprzętu ze względu na wymagania dotyczące fizycznej ochrony danych. - Aktywne wsparcie i bezpośrednie zaangażowanie
Klienci mogą wykorzystać wiele poziomów spersonalizowanego zaangażowania, często z wyznaczonymi ekspertami, którzy poznają infrastrukturę klienta. Tegor typu wsparcie zapewnia rozszerzone usługi, takie jak szczegółowe zalecenia dotyczące najlepszych praktyk, szkolenia dla członków zespołu oraz regularne przeglądy wyników. - Profesjonalne usługi Fortinet
Doświadczeni inżynierowie w zespole ds. usług profesjonalnych mogą zapewnić spersonalizowane zaangażowanie, które obejmuje projektowanie usług, migrację i usługi operacyjne dla rozwiązań Fortinet. Pomoc we wdrożeniu może obejmować pełne usługi szybkiego startu wdrożeń, projektowanie architektoniczne i pomoc w migracji. Usługi operacyjne obejmują kontrole kondycji, transfer wiedzy i definiowanie procesów.
Produkt dostępny
za szt.
3 156,93 zł
3 883,02 zł
/
Klucz licencyjny wysyłany na email
Oferujemy ponadto:
Kilkaset produktów do ochrony sieci
Wdrożenia systemów
Posprzedażowe wsparcie techniczne