Wersja 11.0.1 rozwiązania NAKIVO wprowadza istotne usprawnienia, w tym wsparcie dla nowych języków m.in. polskiego. Dzięki temu zarządzanie kopią zapasową staje się jeszcze łatwiejsze, a czas szkolenia dla użytkowników krótszy. Dodatkowo, w wersji 11.0.1 zoptymalizowano procesy dla Microsoft 365 zapewniając szybsze czasy przetwarzania, co zwiększa efektywność i zmniejsza ryzyko przestojów.
NAKIVO Backup & Replication w wersjai11.0.1 wprowadza nowe funkcje, które mają na celu poprawienie wydajności oraz ułatwienie obsługi w różnych językach. Teraz użytkownicy mogą korzystać z pełnej obsługi w językach francuskim, niemieckim, włoskim, polskim oraz chińskim, co daje większą elastyczność w zarządzaniu danymi, niezależnie od lokalizacji.
Wsparcie dla wielu języków – większa dostępność i efektywność
Dzięki dodaniu nowych języków, użytkownicy mogą teraz zarządzać kopią zapasową i procesami odzyskiwania danych w swoim ojczystym języku. Ułatwia to codzienną pracę, eliminując bariery językowe, a także skraca czas szkolenia, ponieważ użytkownicy mogą korzystać z interfejsu w języku, który najlepiej znają. Wersja 11.0.1 zapewnia pełną obsługę języków angielskiego i hiszpańskiego, a nowe opcje językowe takie jak francuski, niemiecki, włoski, polski oraz chiński są dostępne w wersji beta.
Optymalizacja procesów kopii zapasowej dla Microsoft 365
Zoptymalizowane operacje kopii zapasowej dla Microsoft 365 pozwalają na znaczne skrócenie czasu przetwarzania, co przekłada się na wyższą wydajność i efektywność. Użytkownicy mogą szybko odzyskać utracone lub uszkodzone elementy, takie jak e-maile, załączniki, foldery i pliki, minimalizując przestoje i zapewniając ciągłość operacyjną organizacji.
Wersja 11.0.1 wprowadza szereg ulepszeń, które pozwolą jeszcze lepiej zarządzać danymi i reagować na kryzysowe sytuacje w różnych środowiskach językowych.
Źródło - Introducing v11.0.1: The NAKIVO Solution Now Supports Additional Languages
O autorze: Marcelina Fusiek
Specjalista ds. marketingu
Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem. Jej doświadczenie wywodzi się z agencji reklamowej, gdzie poznała dziesiątki branż i pracowała nad wizerunkiem niezliczonej liczby firm. Biegła w wielu obszarach marketingu B2B.