Najczęściej zadawane pytania
Czy wybrany przeze mnie Towar jest dostępny?
Na karcie produktu, po prawej stronie w ramce, w której znajduje się cena produktu widnieje informacja o jego dostępności. Produkty elektroniczne w postaci licencji dostępne są zawsze.
Czy mogę złożyć zamówienie nie posiadając konta na stronie Arkanet.pl
Tak. Można składać zamówienie nawet jeśli nie posiada się konta w naszym serwisie. Jednak założenie konta ułatwia proces składania zamówień, gdyż raz wypełnione dane uzupełniają się wówczas automatycznie, a ponadto dzięki temu, zawsze masz dostęp do historii składanych przez siebie zamówień.
Założyłem konto, a nie otrzymałem linku aktywacyjnego, co robić?
Upewnij się, że mail z linkiem aktywacyjnym nie trafił do spamu lub nie został zablokowany przez inne programy blokujące. Jeśli to nie rozwiązuje problemu, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: [email protected]
Jaki jest koszt wysyłki produktu?
Koszt wysyłki zależny jest od produktu, każdorazowo po przejściu do koszyka, po prawej stronie znajduje się koszt dostawy danego produktu. Produkty elektroniczne w postaci licencji dostarczane są za pomocą poczty e-mail co oznacza że dostawa jest darmowa.
Czym jest koszyk negocjacji?
Jak nazwa wskazuje koszyk ten pozwala na negocjowanie z nami zakupu produktów, które umieściłeś w koszyka. Możesz z niego skorzystać np. kiedy kupujesz duże ilości licencji, kilka czy kilkanaście produktów lub gdy nie do końca jesteś pewien czy wybrane produkty są tym czego potrzebujesz. Uzupełniając pole wiadomości w koszyku negocjacji dajesz nam możliwość skontaktowania się z Tobą, a co za tym idzie rozmowy zbadania Twoich potrzeb.
Ponadto w kilku przypadkach skorzystanie z koszyka negocjacji jest niezbędne aby rozpocząć proces zakupowy, a są to następujące sytuacje:
- w związku z polskim prawem, zakupy internetowe nie mogą przekraczać jednorazowo kwoty 15 tys. brutto,
- ilość licencji przekracza próg zakupowy określony przez producenta,
- producent danego produktu, każdorazowo wycenia produkt indywidualnie na zapytanie klienta,
Gdzie znajdę fakturę za zamówienie?
Fakturę przesyłamy na adres e-mail podany w zamówieniu.
Jakie są statusy zamówień?
- Otrzymano zamówienie – oznacza, że zamówienie do nas dotarło i jest w trakcie dalszego procedowania
- Zamówienie w trakcie realizacji – oznacza, że przyjęliśmy od Ciebie zamówienie i zaczął się jego bieg, czekamy na wpłatę aby móc wysłać do Ciebie zamówione produkty.
- Wysłane – przesyłka oczekuje na pobranie przez firmę kurierską. W momencie potwierdzenia pobrania przesyłki, otrzymasz e-mailem numer Listu Przewozowego wraz z informacją o firmie przewozowej.
- Dostarczone – status jest nadawany po dostarczeniu przesyłki przez kuriera.
Gdzie sprawdzę numer i status mojego zamówienia?
Jeśli posiadasz konto w naszym serwisie, wszystkie swoje zamówienia znajdziesz w zakładce „Moje zakupy”. Każdorazowo również w momencie składania zamówienia i przy zmianie jego statusu otrzymasz stosownego maila na adres podany w zamówieniu o zmianie statusu jego realizacji.
W jakich godzinach mogę składać zamówienia?
Zamówienie możesz składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jednakże realizacja zamówień następuje w dni robocze w godzinach 8.00-16.00.
Jak długo muszę oczekiwać na realizację zamówienia?
Produkty typu licencje dostarczane są na podany w zamówieniu adres e-mail maksymalnie do 5 dni roboczych, najczęściej następuje to jednak w ciągu 24 godzin.
Produkty fizyczne dostarczane są do 14 dni roboczych, jednakże w niektórych przypadkach czas dostawy może przedłużyć się do 30 dni. Wszystko zależy od dostępności produktu u producenta.
Czy mogę zamówić produkt poza granicę Polski?
Standardowo w trakcie zakupów w koszyku możliwa jest dostawa produktów TYLKO na terenie Polski. Jeśli jest potrzeba dostarczenia produktu po za granice naszego kraju konieczny będzie kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów i możliwości takiej wysyłki.
Jakie są sposoby dostarczenia zamówienia?
Produkty w formie licencji dostarczane są w formie elektronicznej za pomocą poczty e-mail na adres e-mail który został podany w zamówieniu. Produkty fizyczne wysyłamy tylko i wyłącznie za pomocą kuriera.
Jak anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z naszym działem E-commerce pod adresem mailowym: [email protected]
Czy muszę przesyłać potwierdzenie przelewu po dokonaniu płatności on-line?
Jeżeli dokonałeś przelewu za pomocą opcji „przelew natychmiastowy” nie ma konieczności wysyłania do nas potwierdzenie dokonania przelewu.
Czy przesłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy realizację mojego zamówienia?
Nie. Aby zrealizować Twoje zamówienie, musimy otrzymać potwierdzenie dokonania płatności on-line od mBnak Paynow (w przypadku płatności on-line) lub musimy zarejestrować wpłatę pieniędzy na nasze konto bankowe (w przypadku płatności tradycyjnym przelewem).
Jak złożyć reklamację?
Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć na adres: [email protected], faksem na numer 327821401 lub w formie pisma wysłanego pocztą na adres ARKANET Wojciech Oleś Stanisław Zygor Spółka Jawna, ul. Porcelanowa 19, 40-246 Katowice. Reklamację z tytułu gwarancji należy składać bezpośrednio do producenta wskazanego w dokumencie gwarancji.
W celu usprawnienia przebiegu rozpatrywania reklamacji, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr zamówienia, adres e-mail oraz o dokładnie opisanie wadę Produktu i żądania reklamującego z tytułu rękojmi (wymiana na nowy, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy sprzedaży w razie istotnej wady Produktu) lub z tytułu gwarancji, jak wskazane w dokumencie gwarancyjnym. Składając reklamację prosimy także o dołączenie kopii dowodu sprzedaży (np. kopii paragonu lub faktury VAT).
Jak zwrócić zakupiony towar?
Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru niezbędne jest wypełnienie i wysłaniem do nas za pomocą poczty e-mail, faksem lub pocztą tradycyjną formularza odstąpienia od umowy - masz na to 14 dni od momentu otrzymania produktu. W przypadku zakupu licencji zwrot środków za jej zakup może nastąpić tylko wówczas gdy klucz licencyjny nie został przez Ciebie aktywowany. W razie odstąpienia od zakupu produktu fizycznego niezbędne jest odesłanie go do nas na adres ARKANET Wojciech Oleś Stanisław Zygor Spółka Jawna ul. Porcelanowa 19 , 40-246 Katowice, w odpowiednio zabezpieczony sposób tak aby w trakcie wysyłki produkt nie uległ uszkodzeniu.
Nie mam pewności jaki produkt najlepiej sprawdzi się dla mojej firmy, czy możecie mi w tym pomóc?
Jeśli nie masz pewności czy wybrany produkt jest tym czego potrzebuje Twoja firma, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, który znajdziesz w dziale kontakt.
Możesz też napisać do nas bezpośrednio na adres [email protected]. Przeprowadzimy z Tobą wywiad, sprawdzimy jakie Twoja firma ma rzeczywiste potrzeby i doradzimy odpowiednie rozwiązanie.