19 lipca ruszył rządowy program związany ze zwiększaniem bezpieczeństwa cyfrowego Jednostek Samorządu Terytorialnych - „Cyberbezpieczny Samorząd”. Chcąc ułatwić proces składania wniosków o dofinansowanie organizujemy webinar, w którym wyjaśnimy niuanse z nim związane i postaramy się rozwiać wszelkie wasze wątpliwości jak do niego podejść aby uzyskać grant.
O programie „Cyberbezpieczny Samorząd” więcej możecie przeczytać TU - znajdziecie tam między innymi informacje na co można wydatkować pieniądze uzyskane z dofinansowania oraz jaką maksymalnie wysokość grantu można otrzymać.
W tracie webinaru przedstawiciele Arkanet opowiedzieli, na podstawie doświadczeń z poprzednich projektów (np. Cyfrowa Gmina, Cyfrowy Powiat), jak napisać koncept realizacji grantu (by wydatki zostały zaakceptowane), jakich błędów unikać, a także jakie rozwiązania i produkty mogą być ujęte we wniosku o dofinansowanie. Ponadto w wydarzeniu brało udział 2 gości:
- Przemysław Bańko - doświadczony audytor oraz Administratora Bezpieczeństwa Informacji, który podpowiadał jak podejść do audytu KSC oraz KRI, a także jak wdrożyć system Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI);
- Cezary Soja – kierownik zespołu HEZO w Exclusive Network, który przedstawił platformę szkoleniową eduHEZO, wpisującą się w obszar kompetencyjny, na który można przeznaczyć środki z programu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Nagranie z webinaru można zobaczyć rejestrując się poniżej:
Zobacz zapis spotkania
Czas trwania nagrania wraz z sesją Q&A to 110 minut.
O autorze: Marcelina Fusiek
Specjalista ds. marketingu
Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem. Jej doświadczenie wywodzi się z agencji reklamowej, gdzie poznała dziesiątki branż i pracowała nad wizerunkiem niezliczonej liczby firm. Biegła w wielu obszarach marketingu B2B.