Autor: Marcelina Fusiek
|
|
Publikacja: 24-01-2024
logo

Zakupiłeś usługę wsparcia myHEZO? Chcesz wiedzieć jak zarejestrować się na dedykowanej tej usłudze platformie i jak w razie konieczności dokonać na niej zgłoszenia? Ten artykuł przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku.

Procedura rejestracji na portalu myHEZO.pl

Aby uzyskać dostęp do portalu należy na stronie myHEZO.pl kliknąć link logowanie.

Dzięki temu użytkownik zostanie przełączony do strony bezpiecznego logowania, na której należy kliknąć zarejestruj się.

Proces rejestracji składa się z trzech etapów:

  • Wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Bardzo ważne jest, aby adres email był właściwie wpisany, na niego bowiem przychodzi wiadomość z linkiem weryfikacyjnym. Na ten adres również w przyszłości będą wysyłane wszystkie wiadomości w ramach komunikacji i obsługi serwisowej.

 

 

UWAGA!

Numer telefonu powinien zawierać 9 cyfr (bez numeru krajowego +48).

Numer NIP musi być zgodny z danymi użytkownika, wskazanymi na etapie zamówienia. Jeżeli do umowy będzie się starał zalogować użytkownik o innym numerze NIP nie przejdzie on następnego etapu - czyli weryfikacji konta. Numer NIP należy wpisywać bez myślników. W przypadku wpisania innego niż w umowie numeru NIP, rejestracja dokona się na inny podmiot, a użytkownik nie przejdzie kolejnego etapu weryfikacji.

Jeżeli wszystkie pola zostały poprawnie uzupełnione, pojawi się komunikat: Dziękujemy za wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podany e-mail został wysłany link, który należy otworzyć w celu potwierdzenie rejestracji.

  • Aktywacja konta

W kolejnym kroku, należy sprawdzić pocztę, gdzie powinien znaleźć się mail nadany przez V-ZAM Exclusive Networks Poland, zawierający link aktywacyjny do konta. W przesłany link należy kliknąć lub skopiować i otworzyć go w przeglądarce. Wówczas automatycznie nastąpi zalogowanie do portalu myHEZO, który powinien wyglądać następująco:

Jednocześnie na skrzynkę pocztową powinien przyjść drugi mail, zawierający login i hasło do platformy myHEZO wraz z linkiem do logowania.

  • Weryfikacja konta

Aby uzyskać dostęp do poszczególnych, przypisanych umów konieczna jest weryfikacja użytkownika. W tym kroku potrzebne są:

    • numer umowy, który można znaleźć w mailu z potwierdzeniem jej warunków - generowany automatycznie i wysyłany do partnera po zrealizowaniu zamówienia,
    • numer seryjny jednego z urządzeń (znajdujących się w umowie).

Warunkiem poprawnej weryfikacji, a tym samym przyznaniem dostępu do platformy myHEZO, jest obecność wszystkich trzech numerów: NIP + numer umowy + numer seryjny.

Aby dokonać weryfikacji należy kliknąć dowolny z przycisków na belce:

Pojawi się okno, w którym należy podać dwa pozostałe składniki uwierzytelnienia:

Numer umowy powinien składać się z wielkiej litery i sześciu cyfr.

Numer seryjny różni się w zależności od producenta, zaś w przypadku oprogramowania należy wpisać klucz licencyjny z uwzględnieniem myślników i ewentualnie innych znaków w nim występujących.

Jeżeli podane dane będą się zgadzać, czyli znajdować na jednej umowie z podanym wcześniej numerem NIP, użytkownik zostanie przeniesiony do dostępnej listy umów:

 

Resetowanie hasła

Zalecana jest zmiana hasła po weryfikacji konta. Aby tego dokonać należy wybrać symbol koła zębatego w prawej, górnej części ekranu obok danych logowania, a następnie wybrać „Zmień email/hasło”.

W celu zmiany, konieczne będzie ponowne zalogowanie się danymi otrzymanymi w drugim mailu.

W następnym kroku należy wypełnić zmieniane pola – np. dla zmiany hasła, wystarczy uzupełnić tylko dwa razy pole z hasłem i kliknąć „Zapisz”.

Zakładanie zgłoszeń

Otwarcie nowego zgłoszenia można wykonać wybierając: Pulpit–> Lista aktywnych umów –> przycisk „Nowe zgłoszenie”...

...lub z zakładki Umowy, klikając taki sam przycisk.

W następnym kroku należy:

  • wybrać/zaznaczyć odpowiednią linię z urządzeniem, którego dotyczy zgłoszenie,
  • wpisać tytuł zgłoszenia,
  • opisać problem jak najdokładniej,
  • dodać załączniki (plik konfiguracyjny, zrzuty ekranu, logi lub podobne pliki),
  • jeśli to konieczne, dopisać dodatkowe adresy mailowe, na które ma być wysyłana
    komunikacja w zgłoszeniu.

Komunikacja w zgłoszeniu odbywa się na zasadzie dialogu – najnowsze informacje znajdują się na górze. Zamknięte zgłoszenie może zostać reaktywowane w dowolnym momencie.

W każdej chwili można też wpisać dodatkowy adres email, na który będzie kierowana komunikacja w zgłoszeniu.

O autorze: Marcelina Fusiek

Specjalista ds. marketingu
Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem. Jej doświadczenie wywodzi się z agencji reklamowej, gdzie poznała dziesiątki branż i pracowała nad wizerunkiem niezliczonej liczby firm. Biegła w wielu obszarach marketingu B2B.

Jesteśmy dla Ciebie

4.8 25 opinii
Zobacz opinie
WW
Wienia W
03-10-2023
Współpracuję z firmą Arkanet już kilka ładnych lat i jak na razie nie zamierzam zmieniać na inną firmę - fachowa pomoc i doradztwo, pełen profesjonalizm, szybki kontakt co jest w dzisiejszych czasach bardzo ważne - polecam.
WS
Wojciech Skopiński
23-11-2023
Polecam tą firmę za rzetelność i fachowe podejście do klienta. Indywidualnie potrafią pomóc, doradzić. Na pewno wrócę do nich. 100% polecam!
SK
MGOPS Solec Kujawski
06-04-2023
Pełen profesjonalizm, świetny kontakt, rzetelnie, gorąco polecam!
Halo. Zróbmy coś razem
Zamów rozmowę z konsultantem, oddzwonimy.
Zadaj pytanie