SAFETICA ONE

Marka: SAFETICA
Partner certyfikowany
  • Kod producenta:
    • SF_E_12MA
  • Kod Arkanet:
    • P568
  • Typ produktu: Cyfrowy
  • Branża: ogólna
  • Rodzaj licencji: nowa licencja/przedłużenie licencji

SAFETICA ONE

Safetica to łatwe we wdrożeniu, intuicyjne narzędzie klasy DLP do zapobiegania wyciekom danych z organizacji. Pozwala na ochronę kluczowych informacji poprzez ich identyfikację i zablokowanie możliwości wycieku poza organizację, kontrolę wydajności pracy pracowników oraz przeprowadzanie analizy środowiska w poszukiwaniu kluczowych danych.

Szyfrowanie danych na komputerach i nośnikach wymiennych

Safetica umożliwia centralne zarządzanie programem szyfrującym BitLocker, wbudowanym w system operacyjny Windows. Zarządzanie odbywa się za pomocą konsoli. Dzięki temu oferuje pełne szyfrowanie dysków twardych, zarządzanie kluczami dostępu i ochronę danych przed wyciekiem z zabezpieczonych lokalizacji. Użytkownicy mogą również - dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa - szyfrować nośniki zewnętrzne typu pendrive.

Zarządzanie kanałami komunikacji

Safetica pozwala klasyfikować pliki jako dane wrażliwe zarówno w oparciu o zawartość jak i kontekst. Zabezpiecza przed wypływem informacji wskazanych jako dane wrażliwe, dzięki możliwości ustawienia blokad:

  • przechowywania danych wrażliwych na dyskach lokalnych
  • kopiowania danych wrażliwych na pendrive i CD
  • dostępu do pendrive i urządzeń przenośnych
  • wydruku danych wrażliwych na drukarkach lokalnych, sieciowych i wirtualnych
  • kopiowania zawartości pliku z danymi wrażliwymi do innego pliku 
  • przesyłania danych wrażliwych na strony www oraz do chmury
  • wysyłania danych wrażliwych poprzez email, pocztę webową, komunikatory

Ochrona kluczowych informacji

Po zdefiniowaniu stref bezpieczeństwa danych i zdefiniowaniu plików wrażliwych, Safetica dyskretnie sprawdza każdą interakcję pracowników z tymi plikami. W przypadku operacji zabronionej, blokuje i loguje zdarzenie. We wskazanych sytuacjach wysyła również e-mailem powiadomienie np. do inspektora ochrony danych (IOD).

Trendy i profilowanie produktywności

Rozwiązanie alarmuje kierownictwo o zmianach w aktywności pracowników i produktywności całych działów firmy, w wybranym okresie czasu. Raporty zawierają informacje o krótkoterminowych zmianach aktywności oraz trendach długoterminowych. Zmiany te często są wskaźnikami potencjalnych luk w bezpieczeństwie firmowych danych.

Kontrola wydajności pracy pracowników

Dzięki funkcji generowania regularnych raportów aktywności poszczególnych pracowników lub grup roboczych, managerowie mogą mierzyć produktywność pracowników, rozumianą jako czas spędzony w konkretnych aplikacjach lub stronach www. Raporty mogą być dostarczane na skrzynkę e-mail lub przeglądane w konsoli Safetica.

Blokowanie stron i aplikacji oraz kontrola druku

Safetica umożliwia blokadę wybranych aplikacji oraz stron zwiększając bezpieczeństwo firmowej sieci. Wybrane aplikacje można udostępniać w określonym wymiarze czasu. Można również spersonalizować uprawnienia dostępu do wybranych stron internetowych dla każdego pracownika. Safetica oferuje przydzielanie uprawnień do druku, określonych dokumentów, poszczególnym działom i pracownikom. Umożliwia również kontrolę użycia konkretnej drukarki przez pracownika.

Porównaj i wybierz właściwe rozwiązanie dla swojej firmy z dwóch możliwości:

! - cześciowe ograniczenia

FUNKCJONALNOŚCI

ESSENTIALS
Poznaj swoje poufne dane. Odkryj wewnętrzne zagrożenia. Uzyskaj audyty bezpieczeństwa i regulacyjne.

PRO
Chroń informacje dzięki zintegrowanej ochronie danych i zarządzaniu ryzykiem wewnętrznym.

Kwalifikacja danych
!
Ujednolicona klasyfikacja Safetica
Wykrywanie danych w stanie spoczynku
Gotowe szablony klasyfikacji danych
Integracja z zewnętrznymi klasyfikatorami
OCR - wykrywanie wrażliwych danych w plikach graficznych  
 Zapobieganie utracie danych !
Widoczność przepływu danych
Wykrywanie incydentów związanych z danymi
Wykrywanie incydentów związanych z pocztą e-mail
Wykrywanie incydentów związanych z urządzeniami zewnętrznymi
Zarządzanie destynacjami danych firmy
Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem danych
Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem poczty e-mail
Kopia w tle dla incydentów bezpieczeństwa
Inspekcja SSL w celu uzyskania rozszerzonej obsługi DLP
Zarządzanie szyfrowaniem BitLocker dla dysków twardych i wymiennych
Zarządzanie ryzykiem wewnętrznym !
Wgląd w aktywność użytkowników w poczcie e-mail, aplikacjach, witrynach internetowych i urządzeniach zewnętrznych
Analiza ryzyka i zachowań użytkowników
Analiza ruchu e-mail
Zarządzanie aktywnością aplikacji
Zarządzanie aktywnością w witrynach internetowych
Zarządzanie urządzeniami zewnętrznymi
Ochrona danych w chmurze
Zasady poczty e-mail dla platformy Microsoft 365 (Exchange Online) 
 Audyt operacji na danych dla platofrmy M365
 Wykrywanie incydentów związanych z bezpieczeństwem danych na platformie Microsoft 365
Ograniczanie i łagodzenie skutków incydentów związanych z bezpieczeństwem danych na platformie Microsoft 365  
Mobilna obsługa usług OneDrive, Outlook, SharePoint i Teams  
Raportowanie
Alerty o zdarzeniach w czasie rzeczywistym   ✓   ✓
Zaplanowane raporty  ✓
Raport z oceny bezpieczeństwa  ✓
Raportowanie !  ✓
 Integracja z usługą Active Directory  ✓  ✓
 Integracja z SIEM    ✓
Integracja analityki danych (PowerBI, Tableau itp.)     ✓

Specyfikacja

Server:
-Czterordzeniowy procesor 2,4 GHz
-8 GB RAM i więcej
-Minimum 100 GB wolnego miejsca na dysku
-Dwurdzeniowy procesor 2,4 GHz 32-bit, 2 GB RAM i więcej
-Instalacja na dedykowanym serwerze lub wraz z innymi rozwiązaniami, wsparcie dla instalacji w środowisku wirtualnym oraz na serwerze hostowanym w chmurze
-Wymagana baza danych MS SQL 2012 lub nowsza bądź Azure SQL
-System operacyjny MS Windows Server 2012 i wyższe
macOS Client:
-Czterordzeniowy procesor 2,4 GHz, 2 GB RAM i więcej
-10 GB wolnego miejsca na dysku
-System macOS 10.10 lub nowszy. Celem pełnego wykorzystania modułu DLP rekomendowana jest instalacja na systemie w wersji 10.15 i wyższych.
Bazy danych:
-System operacyjny MS Windows Server 2012 i wyższe
-MS SQL Express jest częścią instalatora kompleksowego, a jego wykorzystywanie jest zalecane do ochrony maksymalnie 200 stacji roboczych
-Minimum 200 GB wolnego miejsca na dysku (najlepiej 500 GB i więcej w zależności od stopnia szczegółowości logowanych danych)
-Instalacja na serwerze dedykowanym lub wraz z innymi rozwiązaniami, wsparcie dla instalacji w środowisku wirtualnym oraz na serwerze hostowanym w chmurze. Baza danych może znajdować się na tej samej maszynie co Safetica Server.
Windows Client:
-Dwurdzeniowy procesor 2,4 GHz 32-bit, 2 GB RAM i więcej
-10 GB wolnego miejsca na dysku
-Pakiet instalacyjny MSI
-Framework .NET 4.7.2 lub nowszy
-System operacyjny MS Windows 7, 8.1, 10 (32-bit [x86] lub 64-bit [x64])
Mobile Client:
-System Android: minimum Android 6+ i dostęp do Google Play Services
-System iOS: minimum 10+
Wspierani dostawcy usług chmurowych:
Microsoft Azure, Microsoft 365
Wybrane certyfikacje:
-ISO 9001 & ISO/IEC 27001
-Członek Cybersecurity Tech Accord
-Złoty Partner Microsoft
-Partner ESET Technology Alliance
-Partner Fortinet Technology Alliance
Produkt dostępny
Kod aktywacyjny wysyłany na email
Oferujemy ponadto:
Kilkaset produktów do ochrony sieci
Wdrożenia systemów
Posprzedażowe wsparcie techniczne

Zapytaj o ten produkt

Tagi produktu

Jesteśmy dla Ciebie

4.8 29 opinii
Zobacz opinie
AG
Adam Gąsiorowski
01-02-2024
Błyskawiczny kontakt i pełen profesjonalizm. Bezproblemowa współpraca od wielu lat, zawsze z najlepszym oprogramowaniem.
ŁS
Łukasz Sokołowski
05-02-2024
Bardzo dobry kontakt i przyjazna obsługa. Realizacja zamówień przebiegała jak dotąd szybko i bez problemów. Dziękujemy.
GG
Grzegorz Gałązka
01-05-2023
Super współpraca, bezproblemowy kontakt, pomoc od ręki przy rozwiązywaniu problemów. Sprawa do załatwienia w pięć dni - załatwiona w ciągu 24h. REWELACJA!!! Dziękuję za takie podejście…
Halo. Zróbmy coś razem
Zamów rozmowę z konsultantem, oddzwonimy.