OXARI

Marka: ITManager
Partner autoryzowany
  • Kod producenta:
    • OXARI
  • Kod Arkanet:
    • P3476
  • Typ produktu: Cyfrowy
  • Branża: nowa licencja/odnowienie licencji
  • Rodzaj licencji: ogólna

OXARI

Profesjonalny system klasy ITSM

OXARI łączy w sobie modułową strukturę z nowoczesnym interfejsem użytkownika, co umożliwia elastyczne dostosowanie do różnych potrzeb w zakresie Asset Management, CMDB, ServiceDesk, Workflow i MDM. 

Chcesz sprawnie rejestrować i zarządzać każdym zgłoszeniem w organizacji?

Chcesz bezpiecznie zarządzać wnioskami użytkowników i wdrożyć elektroniczne formularze akceptacji zamiast wersji papierowej?

Chcesz stworzyć centralną bazę danych konfiguracji sprzętowych i usług wraz z logicznym schematem powiązań komponentów infrastruktury IT?

Chcesz automatycznie inwentaryzować zasoby, zarządzać bazą danych i dokumentacji?

A może chcesz mieć pełną kontrolę nad urządzeniami mobilnymi w swojej firmie, zarządzając nimi zdalnie?

Odpowiedzią jest OXARI

Elementy OXARI:

  • OXARI ServiceDesk
    Rejestracja dowolnego zgłoszenia serwisowego o charakterze incydentu oraz requestu wraz z rejestracją procesu jego obsługi. Zarządzanie wnioskami, przydzielanie opiekuna, przekazywanie do wybranej linii wsparcia, zmiana statusu, priorytetu oraz wysyłanie powiadomień mailowych.
  • OXARI CMBD
    Centralna baza informacji na temat komponentów tworzących infrastrukturę IT. Budowanie relacji pomiędzy elementami konfiguracji (CI).
    Efektywne zarządzanie usługami IT wraz ze śledzeniem zmian w infrastrukturze. Analiza wpływu incydentów na działania krytycznych usług.
  • OXARI Asset Management
    Systemowa ewidencja dowolnych typów zasobów wraz z analizą aktualnej lokalizacji. Monitoring aktywnych urządzeń, przegląd historii powiązań, optymalizacja posiadanych zasobów. Zarządzanie procesem wydania oraz zwrotu zasobów.
  • OXARI MDM
    Centralne zarządzanie i ewidencja firmowych urządzeń mobilnych. Zdalna instalacja aplikacji, blokada urządzenia, podgląd ekranu oraz wysyłanie powiadomień systemowych. Analiza historii lokalizacji urządzenia. Kopia zapasowa danych użytkownika.
  • Sygnalista
    Bezpieczny system zgłaszania nieprawidłowości zgodnie z wymogami dyrektywy o ochronie sygnalistów w zakresie naruszenia prawa Unii Europejskiej. Gotowe scenariusze obsługi procesu zgłaszania nieprawidłowości oraz unikalne mechanizmy ochrony sygnalistów.
  • Centralny Rejestr Umów
    Rejestracja umów zawieranych przez urząd z kontrahentami oraz osobami fizycznymi. Synchronizacja rejestrów umów urzędu z Krajowym Rejestrem Umów.

Wersja testowa

Pobierz

Produkt dostępny
Kod aktywacyjny wysyłany na email
Oferujemy ponadto:
Kilkaset produktów do ochrony sieci
Wdrożenia systemów
Posprzedażowe wsparcie techniczne

Zapytaj o ten produkt

Jesteśmy dla Ciebie

4.8 25 opinii
Zobacz opinie
MK
Marian Kulig
22-03-2023
Firma godna polecenia, profesjonalne podejście do klienta wraz z bardzo dobrą opieką posprzedażową. Kontakt z firmą od roku 2022, po 30 latach pracy jako informatyk polecam współpracę z firmą Arkanet.
ŁT
Łukasz Tomasik
18-04-2023
Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Zaangażowanie i chęć pomocy w każdej sprawie. Wsparcie produktowe na poziomie wyższym niż u konkurencji. Współpraca z firmą od kilku lat. Opinia oparta na realnych przypadkach współpracy i pomocy oferowanej posprzedażowo przez inżynierów współpracujących z Arkanet. Polecam!
MJ
Mateusz Jaksender
26-01-2024
Firma godna polecenia. Jestem bardzo zadowolony z ich doradztwa przy zakupie programu antywirusowego do firmy. Kontakt z Panem od sprzedaży był bezproblemowy a wszystkie szczegóły oferty jasno i klarownie przedstawione zgodnie z moimi oczekiwaniami.
Halo. Zróbmy coś razem
Zamów rozmowę z konsultantem, oddzwonimy.