Autor: Marcelina Fusiek
|
|
Publikacja: 13-12-2023
Tagi: HEZO | wsparcie
Myhezo logo

Nie masz odpowiednich zasobów personelu IT lub nie jest on biegły w technologii security. Zarządzasz placówkom oświatową, jednostkom administracji publicznej, firmą wielooddziałową, hotelem czy jednostkom służby zdrowia -  usługa myHEZO to rozwiązanie dla Ciebie.

Czym jest HEZO Assistance?

To usługi wsparcia technicznego i serwisu logistycznego, świadczonego przez certyfikowanych inżynierów HEZO, dedykowana posiadaczom rozwiązań z serii FortiGate firmy Fortine. Usługi zawierają pomoc specjalistów w skonfigurowaniu sprzętu pod środowisko, w którym jest zainstalowany oraz aktualizację ustawień, by dostosowywać je do dynamicznie zmieniających się potrzeb. Eksperci służą także pomocą w przypadku problemów i awarii, a wsparcie świadczone jest w języku polskim i pod polskim numerem telefonu, co ułatwia rozwiązanie wszelkich problemów które mogą się pojawić. Produkty wzbogacone o usługi HEZO Assistance to gwarancja kompletnej ochrony.

HEZO Assistance pakiety

W skład Hezo Assistance wchodzą następujące usługi

  • zdalne wdrożenie urządzenia,
  • pomoc i wsparcie techniczne,
  • zdalne zmiany konfiguracji,
  • serwis AHR 8h,
  • przegląd konfiguracji i logów,
  • upgrade firmware.

Ich zakres oraz czas reakcji zależny jest od rodzaju wybranego pakietu assitance.

W poniższej tabeli można zobaczyć zestawieni usług w poszczególnych pakietach HEZO wraz z porównaniem do podstawowej opieki Fortinet czyli FortiCare.

HEZO AHB (Advanced Hardware Backup) - to usługa serwisowa, zapewniająca w przypadku awarii wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy. Urządzenie zastępcze jest dostarczane na miejsce za pośrednictwem kuriera lub - w przypadku wyższych opcji czasowych - dedykowanym transportem na terenie całego kraju.

HEZO SOS (Service On Site) - to najbardziej zaawansowana usługa serwisowa, która w przypadku awarii zapewnia wymianę lub udostępnienie sprzętu zastępczego na czas trwania naprawy. Usługa jest realizowana w miejscu instalacji urządzenia przez certyfikowanego inżyniera, który wykona demontaż uszkodzonego urządzenia, a następnie zamontuje, podłączy i uruchomi nowe oraz zainstaluje odpowiednią wersję OS wraz z ostatnią kopią konfiguracji, dostarczonej przez użytkownika.

Po więcej informacji zapraszamy do naszego działu handlowego, tam znajdziecie fachowców, którzy dobiorą odpowiednią formę usułgi do Waszych porzeb.

Wykupiłeś usugę myHEZO? Sprawdź jak się zarejestrować i składać zgłoszenia.

Tagi: HEZO | wsparcie

O autorze: Marcelina Fusiek

Specjalista ds. marketingu
Od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem. Jej doświadczenie wywodzi się z agencji reklamowej, gdzie poznała dziesiątki branż i pracowała nad wizerunkiem niezliczonej liczby firm. Biegła w wielu obszarach marketingu B2B.

Jesteśmy dla Ciebie

4.8 29 opinii
Zobacz opinie
TP
Tomasz Pajzert
27-04-2023
Polecam firmę Arkanet. Współpracujemy już od wielu lat, zawsze profesjonalne podejście, fachowa wiedza, doradztwo. Obsługa klienta na bardzo wysokim poziomie.
AG
Adam Gąsiorowski
01-02-2024
Błyskawiczny kontakt i pełen profesjonalizm. Bezproblemowa współpraca od wielu lat, zawsze z najlepszym oprogramowaniem.
ŁS
Łukasz Sokołowski
05-02-2024
Bardzo dobry kontakt i przyjazna obsługa. Realizacja zamówień przebiegała jak dotąd szybko i bez problemów. Dziękujemy.
Halo. Zróbmy coś razem
Zamów rozmowę z konsultantem, oddzwonimy.
Zadaj pytanie