Dzisiejsze organizacje coraz częściej, poza kwestiami bezpieczeństwa, napotykają na problemy związane z obsługą i zarządzaniem systemami. Nieustanny rozwój informatyczny wprost wymusza wdrożenia w przedsiębiorstwach zintegrowanej platformy, która pozwala na: administrowanie np. aparaturą techniczną i medyczną, zgłaszanie problemów serwisowych czy tych sygnalizowanych przez działy nie związane wprost z IT.
Nowe zachowania cyfrowe, w tym praca zdalna czy migracja do chmury prowadzą do zmiany wzorca obwodu bezpieczeństwa sieci. Użytkownicy, zarówno ludzie, jak i maszyny, uzyskują dostęp do firmowych danych i systemów z dowolnego miejsca. W miarę jak pracownicy, dostawcy i partnerzy uzyskują dostęp do coraz większej liczby danych i udostępniają je, liczba luk w zabezpieczeniach i zagrożeń stale rośnie. W jaki sposób firmy mogą mieć wgląd i kontrolę nad całym swoim dostępem? Jak można zmniejszyć ich powierzchnię ataku? Odpowiedzi na te pytania daje PAM4ALL firmy Wallix.
ITManager to systemowe rozwiązanie do centralnego zarządzania infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa oraz procesami dostarczania wsparcia usług IT. Jest to największy polski system klasy IT Service Management i ServiceDesk, którego używa już ponad 1500 przedsiębiorstw i urzędów na terenie całego kraju. Z całą pewnoście właśnie dlatego na to rozwiązanie zdecydowała się nasz klient, a jednocześnie jedna z największych polskich uczelni - Uniwersytet Opolski.