Firma Proget uzyskała prestiżowe Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego. Potwierdza to, że Proget spełnia najwyższe standardy ochrony informacji niejawnych, co jest niezwykle istotne w dzisiejszym świecie, gdzie bezpieczeństwo danych ma kluczowe znaczenie dla każdej organizacji.
Obecnie priorytetem dla każdej organizacji staje się bezpieczeństwo jej danych. Wraz ze wzrostem liczby zagrożeń cybernetycznych, potrzeba silnych mechanizmów uwierzytelniania staje się nieodzowna. Jednak implementacja i zarządzanie takimi mechanizmami może być wyzwaniem, zwłaszcza dla firm o ograniczonych zasobach IT. ESET Secure Authentication (ESA) wychodzi naprzeciw tym wyzwaniom, oferując łatwe w użyciu rozwiązanie, które nie tylko poprawia bezpieczeństwo, ale również zmniejsza obciążenie wynikające z wymagań uwierzytelniania. Eset Secure Autentication to rozwiązanie, które pozwala uzupełnić standardowy sposób poświadczeń w postaci loginu i hasła dodatkowym składnikiem jednorazowego hasła jako poświadczenie push na urządzeniach mobilnych.
WithSecure Elements Connector to nic innego, jak usługa on-prem będąca pośrednikiem pomiędzy konsolą chmurową producenta a lokalnym środowiskiem. Pozwala ona buforować aktualizacje, dzięki czemu znacząco odciążona zostaje sieć WAN organizacji. Więcej na temat jej możliwości możecie przeczytać w tym artykule.
W dzisiejszym cyfrowym świecie bezpieczeństwo danych jest kluczowe. Każdy, kto korzysta z Internetu, narażony jest na różnego rodzaju cyberzagrożenia. W wielu przedsiębiorstwach coraz więcej systemów wymaga logowania w sieci. Często każdy z pracowników posiada swoje własne konto osobiste. Oznacza to konieczność zwiększenia ochrony danych przed nieautoryzowanym dostępem. Jednym z najważniejszych narzędzi pozwalających na zapewnienie bezpieczeństwa naszych informacji jest uwierzytelnianie wieloskładnikowe. W tym artykule przyjrzymy się, dlaczego warto korzystać z MFA, szczególnie w kontekście platformy WithSecure Elements.
Zgodnie z informacją, która opublikowała firma Fortinet, od dnia 14 czerwca 2024 roku rozpocznie stopniowe egzekwowanie uwierzytelniania dwuskładnikowego (2FA) na wszystkich kontach swoich produktów. Co istotne jeśli 2FA nie zostanie skonfigurowane do 14 czerwca, dostęp do systemów Fortinet może nie być możliwy.
W dzisiejszym cyfrowym świecie ochrona prywatności i bezpieczeństwo danych są niezmiernie ważne. Wiele osób korzysta z różnorodnych narzędzi szyfrowania, aby zabezpieczyć swoje informacje przed niepowołanym dostępem. Jednym z popularnych narzędzi szyfrujących dostępnych dla użytkowników systemu Windows jest BitLocker. Koniecznie przeczytajcie, w jaki sposób można zabezpieczyć swoje dane przed omienieciem tego narządzia przez cyberprzestępców.
W dobie coraz szybciej rozwijającego się Internetu oraz narastającej ilości usług wymagających uwierzytelnienia, staje się zasadne pytanie o konieczność dodatkowego zabezpieczenia logowania. Mimo, iż drugi składnik wymagany przy dostępie do naszych usług nie jest niczym nowym, istnieją poważne wątpliwości co do wymuszenia jego stosowania przez usługodawców.
Dzisiejsze organizacje coraz częściej, poza kwestiami bezpieczeństwa, napotykają na problemy związane z obsługą i zarządzaniem systemami. Nieustanny rozwój informatyczny wprost wymusza wdrożenia w przedsiębiorstwach zintegrowanej platformy, która pozwala na: administrowanie np. aparaturą techniczną i medyczną, zgłaszanie problemów serwisowych czy tych sygnalizowanych przez działy nie związane wprost z IT.
Nowe zachowania cyfrowe, w tym praca zdalna czy migracja do chmury prowadzą do zmiany wzorca obwodu bezpieczeństwa sieci. Użytkownicy, zarówno ludzie, jak i maszyny, uzyskują dostęp do firmowych danych i systemów z dowolnego miejsca. W miarę jak pracownicy, dostawcy i partnerzy uzyskują dostęp do coraz większej liczby danych i udostępniają je, liczba luk w zabezpieczeniach i zagrożeń stale rośnie. W jaki sposób firmy mogą mieć wgląd i kontrolę nad całym swoim dostępem? Jak można zmniejszyć ich powierzchnię ataku? Odpowiedzi na te pytania daje PAM4ALL firmy Wallix.
ITManager to systemowe rozwiązanie do centralnego zarządzania infrastrukturą informatyczną przedsiębiorstwa oraz procesami dostarczania wsparcia usług IT. Jest to największy polski system klasy IT Service Management i ServiceDesk, którego używa już ponad 1500 przedsiębiorstw i urzędów na terenie całego kraju. Z całą pewnoście właśnie dlatego na to rozwiązanie zdecydowała się nasz klient, a jednocześnie jedna z największych polskich uczelni - Uniwersytet Opolski.